♥ Impuls pentru trezire ♥

Cine este Hristos cu adevarat ?

Posted in Lupta cu tine insuti by Francisc Babarczi on 1 Iulie 2015

Cine/Ce este Hristos cu adevarat ?


        Hristos nu este neaparat o fiinta/persoana sau o entitate separata de noi,ci mai degraba reprezinta starea de prezenta constienta din noi.. De aceea Iisus spune: „Eu sunt alfa si omega”, „Eu sunt Cel ce Sunt”,”Eu Sunt Calea Adevarul Si Viata”,Eu sunt pâinea vieţii”, „Eu sunt Lumina lumii”,… El nu spune Eu Iisus sunt…,ci doar „Eu Sunt…” – referinta la aceasta stare de prezenta constienta. Hristos reprezinta cea mai elevata stare spirituala a noastra,de aceea apostolul Pavel spune „Acum nu vorbesc eu,ci Hristos vorbeste prin mine” Aici apostolul Pavel spune: Acum( moomentul prezent ) nu vorbesc eu (personalitatea) ci Hristos (Fiinta) vorbeste prin mine (personalitatea).world-religions-vs-religion-or-spirituality
Iisus Hristos spune: „Despre Imparatia Cerurilor nu se poate spune ca este ici sau colo,caci Imparatia Cerurilor este inlauntrul vostru” Daca Imparatia Ceruruilor este inlauntrul nostru,iar pe Hristos iL gasim in Imparatie…,atunci printr-o analogie foarte simpla, intelegem ca si  Hristos este tot in interiorul nostru.

